DANCE WITH ME


...shvrljanje po papiru i pogledi iz mog ugla , razmisljanje i pevanje u bradu, plakanje u moru suza i smejanje na sav glas, crno-beli svet i zute minute, dobre i lose strane u ying/yang krugu,....only me...

среда, 3. новембар 2010.

Levi’s 501

Mogu da napisem 501 razlog zasto smo ‘80-tih svi voleli da imamo barem jednog  “keca” u ormaru..U njima smo odrastali ,ziveli prve ljubavi,izlazili sa najsladjim decacima/devojcicama, pravili resice na nogavicama i izbeljivali ih da izgledaju kao da su vec 100 godina nosene.I znali smo sta je original.Prvo pravilno usivene (duzina) cele nogavice, bez greske u bodu, ostavljajuci na krajevima spajanja-tanku izbledelu liniju.I mali unutrasnji dzepic desnog dzepa, to nikako nije smelo da strchi od boda. I kada im je dolazio kraj, nismo ih bacali,nismo mogli da se oprostimo od dragocenosti, pravili smo bermude.I onim novopazarskim smo tapsali,ali im se nismo klanjali.
Ali,mogu da napisem 501 razlog zasto su najdraze “leviske”dospele na nizu policu u ormaru.  
Military look poprimio je obim zabrinjavajucih razmera 90-tih .Cesto razmisljam, da li nam se zaista svidjaju bas te dzepaste pantalone ? ili smo se nesvesno solidarisali sa braniocima nase domovine poslednjih 10 godina.Da li im na taj nacin odajemo zahvalnost?, pa smo svi na ulicama postali setajuci transparenti, (zaboravljeni od zaborava), potresnog vremena koje je, hvala dragom Bogu iza nas.
Danas, mogu da napisem 501 razlog zasto ne zelim da moje! leviske zavrse na deponiji, ne mogu cak ni da ih ostavim u basement-u. Danas ih opet nosim, volim i shepurim se u njima kao nekada Danas je na ulicama opsti bal pod maskama.Danas svi nose sve,.Svi “kao” prate modne brendove, idu u shopping-e u poznate City centre jer tamo je sve In, van toga sve je Out.
Svi mi govore budi u trendu-budi u brendu.Meni nikako da dopre do svesti , kako ja to nisam u trendu kada sam u brendu gde je “kec”izvucen iz rukava  jos daleke 1853 ?!  .

1 коментар:

  1. 501 pohvala za pricu o 501. svi ih volimo i dan danas, i jos kad pridodamo starke....phuh, genijalna kombinacija, za sva vremena :)

    ОдговориИзбриши