DANCE WITH ME


...shvrljanje po papiru i pogledi iz mog ugla , razmisljanje i pevanje u bradu, plakanje u moru suza i smejanje na sav glas, crno-beli svet i zute minute, dobre i lose strane u ying/yang krugu,....only me...

понедељак, 1. новембар 2010.

Trci,…..trci

Alarm, taj prokleti alarm na nocnom stocicu. Uvek se oglasi kada mu se najmanje nadam.Tek sto sam snove obojila temperinim bojama, montirala raspored slika vec happy  price .. i the end. Kraj kome ni ne znam kraj.Ustajanje koje nema ono predivno razvlacenje po krevetu,meskoljenje u posteljini sa ostacima sna u delicima sekundi budjenja.I krece trcanje iz sobe u kupatilo, pa nazad u sobu, I do kuhinje,pa opet nazad u sobu i u trku obuci,nategni,ispravi,zavezi.Pogled na sat koji obara s`nogu,tera me da trcim,jer sam vec tri koraka unazad od saznanja da nisam napolju.Kad izadjem,udahnem u trku ono malo vazduha koji mi nedostaje , da trcim dalje. Stignem na odrediste i tako zadihana od jutarnje gimnastike u vidu trcanja,na stolu me saceka pregrst papira zbog kojih cu trcati i ostatak dana.Posto sam u trku iscitala pristigle mailove , spremna sam za dnevni maraton.Kako startujem tako neprestajem da trcim do cilja u kome pored dobro poznate  kilometraze nosim i stafetu Stafeta je u obliku  preteske akt tasne koja mi vec ozbiljno pravi rane na ramenu.Noge ne posustaju.Trce kao navijene,a zuljeve dobijaju jedino moje nove potpetice.Tokom celodnevnog maratona pored mene trcala je i misao, da li ce jednog dana neko potrcati zamnom? Potrcati da mi promeni scenario u kome  cu hodati laganim koracima ,ustajati i ziveti zivot step by step.Veceras je alarm na off i jedino ce snovi trcati u susret happy price sa istrcanim the end-om.

3 коментара:

  1. svaki komentar je suvisan. jednostavno procitam i bas mi prija. ne odustaj. ja cu citati svaki dan.

    ОдговориИзбриши
  2. He he,znaci "citaoce" menjam u "fanove"
    Hvala na podrsci

    ОдговориИзбриши
  3. Ah, prepoznajem sebe: "preteska akt tasna...", "moje nove potpetice..." - tacnije 'desetke' ;) Vrlo realno!!!

    ОдговориИзбриши